Binnen deze business unit zorgt het team van Systems Operations voor de totale dienstverlening op vlak van veiligheidssystemen bij onze klanten. Wij bieden oplossingen op verschillende vlakken: inbraakdetectie, toegangscontrole, branddetectie, camerabewaking (CCTV). En dit voor een waaier aan klanten gaande van multinationals tot particulieren in heel België.
Als
Technical Helpdesk Officer ben je het technische aanspreekpunt voor onze klanten. Je biedt ondersteuning bij diverse applicaties en zorgt ervoor dat alle systemen optimaal functioneren. Je bent een belangrijke schakel in het waarborgen van de veiligheid en efficiëntie van onze klantenservice. Je staat in voor het behandelen van binnenkomende telefoonoproepen van klanten, je ontvangt en behandelt diverse technische vragen van de klanten en je tracht vanop afstand het technische probleem op te lossen.
Je kernverantwoordelijkheden:
- Je bent telefonisch het eerste aanspreekpunt van klanten met een technisch probleem aan het geïnstalleerde detectiesysteem of camerasystemen en je biedt een klantgerichte technische service;
- Je configureert vanop afstand de door de klant gevraagde instellingen;
- Gebruikersbeheer: Aanmaken, beheren en verwijderen van gebruikersaccounts voor verschillende bedrijfsapplicaties;
- Testen met klanten: Uitvoeren van functionele tests om te controleren of alarmen en meldingen correct binnenkomen;
- ServiceNow ticketing: Beheren van incidenten, aanvragen en veranderingen via het ServiceNow ticketingsysteem;
- Camera beheer: Toevoegen, configureren en onderhouden van beveiligingscamera's en opvragen van camerabeelden bij incidenten;
- Alarmknoppen testen: Controleren van de functionaliteiten van alarmknoppen zoals twiggs en watches.