Als
Application Support Engineer bouw je een stevige relatie uit met de eindgebruikers en belanghebbenden op alle niveaus en zorg je voor een klantgerichte ondersteuning van de verschillende afdelingen.
- Je ondersteunt en onderhoudt de software en foutenlogs, dit in samenwerking met het Infrastructure team, leveranciers en externe partijen.
- Je werkt nauw samen met onze ICT Servicedesk en je biedt een 1ste, 2e of 3e lijn support. Je lost de problemen op en licht de betrokken partijen in. Problemen met bedrijfseigen applicaties kan je identificeren en oplossen.
- Je streeft ernaar om de efficiëntie van de eindgebruiker te verbeteren, dit door advies te geven en/of door het implementeren van software.
- Je controleert dat de IT Security Policy wordt nageleefd door de eindgebruikers
- Incidenten, service verzoeken en wijzigingen worden op een correcte en volledige manier door jou gelogd.
- Je zorgt ervoor dat we wettelijke vereisten met betrekking tot ICT worden nageleefd, inclusief softwarelicenties.
- Je werkt nauw samen met afdelingen in onze andere vestigingen in Europa of het VK, om problemen met applicaties en systemen op te lossen.
- Je werkt nauw samen met de afdelingen die SAP, ServiceNow, Planning & Scheduling toepassingen gebruiken, om zo software- en systeemproblemen op te lossen.
- Je bent in staat om problemen met interfaces, bestaande workflows en gebruikersbeheer te identificeren en op te lossen
- Je zorgt voor nieuwe workflow configuratie.
- Je assisteert bij het documenteren van het user admin proces om RPA ontwikkeling mogelijk te maken.sAP