Service Supervisor | Systems

  • Vilvoorde
  • Technische functies
Kom voor G4S werken, wereldwijd specialist in security, safety en hospitality oplossingen en bouw mee aan ons succes.

G4S Secure Technology Solutions biedt haar klanten veiligheidsoplossingen op maat dankzij een doorgedreven technologische kennis en een kwaliteitsvolle dienstverlening.
Voor onze dienst Aftersales binnen het technisch departement zijn we op zoek naar een Service Supervisor.

Als Service Supervisor zijn dit o.a. Jouw verantwoordelijkheden:
  • Je coördineert en volgt de verschillende servicecontracten van de klant van A tot Z op: je stelt prioriteiten op, je ziet toe op het naleven van de vooropgestelde deadlines en regelt de samenwerking met onderaannemers en interne diensten;
  • Je speelt in op o.a. vragen en klachten van bestaande klanten;
  • Om een goede klantentevredenheid te garanderen organiseer je status meetings met de klant(en) en voer je regelmatig werfbezoeken uit;
  • Je treedt op als eerste aanspreekpunt voor de klant: je grijpt in naar aanleiding van concrete problemen, je evalueert de geleverde diensten en volgt deze nauwkeurig op;
  • Je staat in voor een goede financiële opvolging van projecten;
  • Je stuurt de interne/externe technici aan en houdt periodieke evaluaties; 
  • Je voorziet opleidingen, de nodige attesten en veiligheidsinstructies;
  • Je waakt over de veiligheid en het welzijn van alle medewerkers op de werkplaats: je werkt o.a. mee aan de risicoanalyse van de site en voert geregeld controles uit;
  • Je maakt technische plannen, schema’s en andere documentatie op: opmaak as-built dossier;
  • Je rapporteert en formuleert verbeteringsvoorstellen;
  • Je bestelt de benodigde materialen en volgt eventuele herstellingen door de leverancier op;
  • Je blijft op de hoogte van de evoluties binnen jouw vakdomein: je woont opleidingen en infosessies bij.

Wat we zoeken

  • Je hebt een Bachelor Elektronica of gelijkwaardig door ervaring;
  • Je hebt minimum drie jaar ervaring in een gelijkaardige functie en sector;
  • Je beschikt over leidinggevende en people-management capaciteiten;
  • Je hebt een ruime technische kennis;
  • Je hebt een relevante kennis van informatica tools zoals SAP;
  • Je spreekt vloeiend Frans en Nederlands met een goede kennis van het Engels;
  • Je bent van nature uit een stressbestendig persoon die in staat is om problemen te analyseren en een allesomvattende oplossing te bedenken;
  • Je bent klantgericht en je respecteert deadlines.

Wat we bieden

Je kan rekenen op een job in een stabiele omgeving met werkzekerheid, prima loonsvoorwaarden en fijne extraatjes zoals een bedrijfswagen met tankkaart, maaltijdcheques, netto onkostenvergoeding, enzovoort.

Uiteraard krijg je eerst een goede opleiding en bieden we jou kansen om voortdurend bij te leren en te groeien in een multinational die zijn talent koestert.
Verder krijg je de mogelijkheid om een deel van thuis te werken.
En je krijgt alle tools om efficiënt te werken, een gsm en laptop, inclusief een digitaal platform voor je planning, vakantieregeling, enzovoort.

G4S geeft om haar medewerkers en zet zich in voor het goede doel: we stimuleren een gezonde levensstijl met ons vitaliteitsprogramma, V4You. Tijdens sportieve challenges dagen onze collega's elkaar uit of nemen ze in team deel. Met deze sportieve challenges steunen we een aantal goede doelen, uitgekozen door de G4S-medewerker zelf. Daarnaast kunnen collega's zich met professionele hulp ontplooien tot een ware en trotse G4S-Star.

Grijp je kans

Solliciteer nu