Helpdesk Officer

  • Vilvoorde
  • Technische functies
  • Management en ondersteunende diensten

G4S Secure Technology Solutions biedt haar klanten veiligheidsoplossingen op maat dankzij een doorgedreven technologische kennis en een kwaliteitsvolle dienstverlening.

Binnen deze business unit zorgt het team van Systems Operations voor de totale dienstverlening op vlak van veiligheidssystemen bij onze klanten. Wij bieden oplossingen op verschillende vlakken: inbraakdetectie, toegangscontrole, branddetectie, camerabewaking (CCTV). En dit voor een waaier aan klanten gaande van multinationals tot particulieren in heel België.

Als Helpdesk Officer sta je in voor het behandelen van binnenkomende telefoonoproepen van klanten, je ontvangt en behandelt diverse technische vragen van de klanten en je tracht vanop afstand het technische probleem op te lossen.

Het takenpakket:

  • Je bent telefonisch het eerste aanspreekpunt van klanten met een technisch probleem aan het geïnstalleerde detectiesysteem of camerasystemen en je biedt een klantgerichte technische service;
  • Je configureert vanop afstand de door de klant gevraagde instellingen;
  • Je stelt een diagnose, biedt een oplossing of escaleert het probleem naar tweedelijnsondersteuning of externe partners.
  • Je voert technische interventies uit, in het daarvoor voorziene systeem;
  • Je staat in voor een actieve opvolging van oproepen, incidenten en taken;
  • Binnenkomende klachten van klanten worden door jou verwerkt en je voert eventuele correctieve acties uit;
  • Je registreert alles nauwkeurig in ons opvolgsysteem.
  • Verder voer je algemene administratieve taken uit om het klantendossier up to date te houden.

Wat we zoeken

  • Je hebt minimaal een diploma hoger secundair onderwijs;
  • Je hebt een technische affiniteit, uitgebreide kennis detectiesystemen is niet vereist, maar je bent gemotiveerd om de technische aspecten te leren;
  • Kennis ICT-netwerken is een pluspunt;
  • Je bent erg analytisch, klantgericht en je streeft er naar om elke probleem op te lossen;
  • Je hebt een goede kennis Nederlands en Frans - Engels is een pluspunt.

Wat we bieden

  • Een boeiende job met een dienstverlening aan onze klanten;
  • Een uitdagende job waar je technische problemen analyseert en een oplossing biedt aan de klant;
  • Een grondige opleiding tijdens je eerste maanden om de softwares en systemen te leren kennen;
  • Een voltijds (40u/week) bediendecontract van onbepaalde duur met competitieve verloning (PC200) en extralegale voordelen zoals ecocheques (250 euro/jaar) en maaltijdcheques (6 euro per gewerkte dag);
  • Verlof volgens PC200: 20 dagen wettelijk verlof en 12 ADV dagen;
  • Je werkuren liggen tussen 6u en 20u op weekdagen en zaterdagen (geen zondagen) en je bent bereid om stand-by te staan;
  • De kans om een nieuwe dienstverlening mee uit te bouwen. -G4S geeft om haar medewerkers en zet zich in voor het goede doel: we stimuleren een gezonde levensstijl met ons vitaliteitsprogramma, V4You. Tijdens sportieve challenges dagen onze collega's elkaar uit of nemen ze in team deel. Met deze sportieve challenges steunen we een aantal goede doelen, uitgekozen door de G4S-medewerker zelf. Daarnaast kunnen collega's zich met professionele hulp ontplooien tot een ware en trotse G4S-Star.
  • G4S zorgt voor waardering en dankbaarheid onder collega's. We communiceren via ons online platform G4S For You en krijgen leuke kortingen via Benefits@work.
  • Plaats tewerkstelling: Vilvoorde.
  • Startdatum: te bepalen in overleg.

Grijp je kans

Solliciteer nu