ICT Service Desk Engineer | Vilvoorde

  • Vilvoorde
  • Technische functies
  • Management en ondersteunende diensten

Als ICT Service Desk Engineer treedt je op als 1ste lijnshulp aangaande diverse ICT incidenten m.b.t. hardware, software en telecommunicatie. Daarenboven ga je op de meest efficiënte manier op zoek gaan naar oplossingen voor deze incidenten teneinde continuïteit in de werking van de organisatie te garanderen.

  • Je werkt van uit de centrale ICT afdeling, indien nodig kan je ter plaatse gaan in een andere G4S vestiging (in België).
  • Je staat in voor het registreren, behandelen en opvolgen van ICT incidenten. Door jouw kennis en expertise ben je in staat om deze incidenten op te lossen.
  • Je zorgt voor de installatie, configuratie en troubleshooting van hardware (laptop, desktop, printer, smartphone, gsm,…) en software (Windows, Office, eigen pakketten,…).
  • Je ondersteunt de logistieke processen bij aankoop van nieuw ICT materiaal (ontvangen van bestellingen, inschrijven in CMDB, aanvragen van abonnementen, opvolgen van herstellingen).
  • Daarnaast biedt je de nodige ondersteunen bij diverse ICT projecten (opzetten van nieuwe vestigingen, uitrol van nieuwe systemen, migraties,…).

Wat we zoeken

  • Je bent in het bezit van een hoger Secundair diploma;
  • Je bent gepassioneerd door ICT en je wil jouw kennis graag delen met anderen;
  • Je hebt een goede kennis van hardware en software : Google Suite, ChromeOS, Windows10, Office 2010, Windows server 200x, PC en printers;
  • Je beschikt over kennis m.b.t. netwerken (TCP/IP, switches) en telecommunicatie (smartphones en abonnementen);
  • Je bent een echte teamplayer en hands-on mentaliteit;
  • Je hebt een zeer goede kennis Frans en een goede kennis Engels;
  • Geduldig, stressbestendig en klantgericht, zijn kenmerken die jou typeren;
  • Je werkt hoofdzakelijk vanuit het kantoor te Vilvoorde, maar je bent bereid om je af en toe te verplaatsen naar de andere G4S vestigingen in België.

Wat we bieden

Je rekent op een job in een stabiele omgeving met werkzekerheid, prima loonvoorwaarden en fijne extraatjes zoals een bedrijfswagen met tankkaart, maaltijdcheques, netto onkostenvergoeding, enzovoort. Maar bovenal bieden we jou kansen om voortdurend bij te leren en te groeien in een multinational die zijn talent koestert.

Bij G4S geven we om onze medewerkers. Sociaal contact, diversiteit en teamwerk zorgen voor een boeiende werkomgeving. Ook krijg je de mogelijkheid om een deel van je takenpakket van thuis uit te realiseren. Je krijgt ook alle tools om efficiënt te werken, inclusief een digitaal platform voor je vakantieregeling, enzovoort.

Ook je welzijn ligt ons na aan het hart. Daarom dagen we jou uit om mee te doen aan onze vier challenges. Als we die samen bereiken, doet G4S zijn duit in het zakje voor vier goede doelen.

Grijp je kans

Solliciteer nu