Als Contract Manager ben je zowel het aanspreekpunt voor de klant, alsook voor onze operationele medewerkers om een kwalitatieve dienstverlening te garanderen en de relatie tussen de klant en G4S te versterken;
Je garandeert een dienstverlening aan de jouw toegewezen klant rekening houdend met zijn wensen en de wettelijke voorschriften;
Je onderhoudt een constructieve dialoog met de opdrachtgever. Je spoort behoeften op en treedt op bij vragen, problemen of klachten;
Je zorgt voor een optimale, rendabele en operationele bezetting. Je zorgt o.a. voor de personeelsplanning, de coördinatie van de rekrutering en de opleiding van nieuwe medewerkers;
Je bent verantwoordelijk voor de beveiligingsstrategie van de klant: je beheert deze, stelt verbetervoorstellen en nieuwe inzichten voor indien nodig;
Je bewaakt de kwaliteit van onze dienstverlening, zet problemen om in concrete oplossingen en gaat op zoek naar nieuwe noden;
Je bent het aanspreekpunt voor de verschillende interne en externe partners voor een goede samenwerking;
Je bent verantwoordelijk voor het budgetbeheer. Je wijst budgetten toe aan de verschillende projecten, je analyseert en rechtvaardigt eventuele afwijkingen. Je rapporteert aan het management.
Je motiveert en coacht je medewerkers zodat je samen met het team de vooropgestelde doelen bereikt.