HR Payroll & Administration Officer - Cash Solutions

  • Groot-Bijgaarden
  • Management en ondersteunende diensten

Als HR Payroll & Administration Officer ben je verantwoordelijk voor de correcte en tijdige uitvoering van lonen en opvolging van de personeelsadministratie van de medewerkers (arbeiders en bedienden). Als expert garandeer je dat elke medewerker overeenstemt met de wettelijke bepalingen van de loons- en personeelsadministratie en sta je in als adviesverlener omtrent payroll, personeelsadministratie en sociale wetgeving.

  • Je bent samen met een andere collega verantwoordelijk voor de loons- en personeelsadministratie. Jouw rol als expert start bij de indiensttreding van een nieuwe collega waarbij je verantwoordelijk bent voor het opmaken van arbeidsovereenkomsten, alsook voldoen aan de administratieve eisen van een indiensttreding van een nieuwe werknemer.
  • Je zorgt voor een tijdige en correcte loonverwerking. Ook voer je controles uit voor de afsluiting van de payroll. Payroll heeft voor jou geen geheimen: je volgt dossiers op betreffende loonbeslag, vakantiegeld, 13de maand, etc. Hiervoor verzamel je de nodige documenten zoals attesten, certificaten, stuurt herinneringen, etc. Bij specifieke vragen over hun loon kunnen medewerkers bij jou terecht.
  • Je draagt verantwoordelijk voor het administratieve beheer van de afwezigheden en houdt inlichtingen over het absenteïsme bij. Je verwerkt medische attesten, klein verlet en verifieert andere afwezigheden en tijdskrediet dossiers.
  • Je bent verantwoordelijk voor het administratief beheer van alle personeelsdossiers. Je zorgt dat alle dossiers op tijd worden ingevoerd in functie van Dimona en de betaaldata. Je maakt aanpassingen in de personeelsdossiers als nodig, zoals wijzigingen correct in SAP invoeren, informatie doorgeven aan de betrokken instanties, zoals kinderbijslag, hospitalisatieverzekeringen, etc.
  • Je draagt zorg voor de personeelsadministratie bij de uitdiensttreding van medewerkers, zoals opstellen van ontslagbrieven, informatie geven aan medewerkers over hun ontslag, pensioen, vervroegd pensioen, werkloosheidsuitkering, opzegtermijn, het opstellen van de nodige attesten, etc.
  • Je treedt op als SPOC inzake sociale wetgeving en bent in staat zijn te antwoorden op alle vragen van medewerkers en de managers. Je blijft op de hoogte van de evoluties en de ontwikkelingen binnen dit vakdomein, om zo de juiste informatie te kunnen geven aan de medewerkers wat betreft de wet- en regelgeving.
  • Versturen van verjaardagskaartjes voor medewerkers, bestellen van cadeaucheques ter gelegenheid van huwelijken, geboortes en bij pensioen,... behoren ook tot je taken.
  • In deze rol rapporteer je aan de HR Manager Belux.

Wat we zoeken

  • Je hebt minstens drie jaar ervaring in een soortgelijke functie.
  • Een uitstekende kennis van sociale wetgeving is noodzakelijk en je bent enorm gemotiveerd om bij te leren.
  • We vragen een goede kennis van het Nederlands en het Frans, zowel geschreven als mondeling. En een basiskennis- Engels voor wat betreft de communicatie vanuit hoofdkantoor.
  • Je kan vlot overweg met de verschillende computerprogramma's.
  • Sociaal, communicatief en klantvriendelijkheid (met voornamelijk interne klanten) zijn kenmerken die je typeren.

Wat we bieden

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Een administratieve functie met veel sociale contacten en afwisseling.
  • Een mooi salarispakket aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, onkostenvergoeding, laptop, hospitalisatieverzekering, ...
  • Je vaste werkplek is in het kantoor in Groot-Bijgaarden.

Zoals je weet neemt het aantal mensen dat besmet is met het coronavirus elke dag toe. G4S doet er alles aan om de crisis zo goed mogelijk aan te pakken en volgt daarbij nauw de instructies op van FOD Volksgezondheid.

De continuïteit in onze dienstverlening en onze rekrutering is vandaag in deze bijzondere tijden cruciaal. Daarom hebben wij ons rekruteringsproces aangepast zodat wij jouw en ons welzijn verzekeren. Wij nemen spoedig met jou contact op om jouw kandidatuur vanop een veilige afstand verder te behandelen. Zo zullen de gesprekken niet meer plaatsvinden in onze kantoren maar via telefonisch contact. Tot snel!

Grijp je kans

Solliciteer nu