HR Administration Officer - Cash Solutions

  • Vilvoorde / Groot-Bijgaarden
  • Management en ondersteunende diensten

Als HR Administration Officer ben je verantwoordelijk voor de correcte en tijdige uitvoering van de personeelsadministratie, om te waarborgen dat elke werknemer (arbeider of bediende) overeenstemt met de wettelijke bepalingen van de loons- en personeelsadministratie.

  • In deze rol rapporteer je aan de HR Manager Belux, en draag je zorg voor een tijdige en correcte personeelsadministratie.
  • Bij indiensttreding van nieuwe medewerkers, maak je de arbeidsovereenkomsten op.
  • Je bent verantwoordelijk voor het administratief beheer van alle personeelsdossiers. Je kijkt na dat alle dossiers op tijd worden ingevoerd in functie van Dimona en de betaaldata.
  • Personeelsdossiers vervolledigen en aanpassingen maken, wijzigingen correct in SAP invoeren, informatie doorgeven aan de betrokken instanties, zoals kinderbijslag, hospitalisatieverzekeringen, etc.
  • Dossiers betreffende loonbeslag opvolgen, en de verschillende documenten zoals attesten, certificaten, herinneringen, opleidingen, etc.
  • Je voert controles uit voor de afsluiting van de payroll.
  • Versturen van verjaardagskaartjes voor HR medewerkers, bestellen van cadeaucheques ter gelegenheid van huwelijken, geboortes en bij pensioen,... behoren ook tot je taken.
  • Verantwoordelijk voor het administratieve beheer van de afwezigheden en inlichtingen over het absenteïsme bijhouden. - Verwerken van medische attesten, klein verlet en andere afwezigheden verifiëren, tijdskredietdossiers opvolgen.
  • Zorg dragen voor de personeelsadministratie bij de uitdiensttreding van medewerkers, zoals informatie geven aan medewerkers over hun ontslag, pensioen, vervroegd pensioen, werkloosheidsuitkering, opzegtermijn, het opstellen van de nodige attesten, etc.
  • Als specialist optreden inzake sociale wetgeving en in staat zijn om te antwoorden op alle aanvragen van operations en de managers. Je blijft op de hoogte van de evoluties en de ontwikkelingen binnen dit vakdomein, om zo de juiste informatie te kunnen geven aan de medewerkers wat betreft de wet- en regelgeving.

Wat we zoeken

  • Je hebt een eerste werkervaring of meer is soortgelijke functie.
  • Een goede basiskennis van sociale wetgeving is noodzakelijk.
  • Je bent enorm gemotiveerd om bij te leren.
  • We vragen een goede kennis van het Nederlands en het Frans, zowel geschreven als mondeling. En een basiskennis Engels voor wat betreft de communicatie vanuit hoofdkantoor.
  • Je kan vlot overweg met de verschillende computerprogramma's.
  • Sociaal, communicatief en klantvriendelijkheid (voornamelijk interne klanten) zijn kenmerken die je typeren.

Wat we bieden

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Een administratieve functie met veel sociale contacten en afwisseling.
  • Een mooi salarispakket aangevuld met extralegale voordelen.
  • Je werkt in eerste instantie vanuit het kantoor in Vilvoorde, en later dit jaar heb je je vaste plaats in onze mooi en vernieuwd kantoor in Groot-Bijgaarden.

Zoals je weet neemt het aantal mensen dat besmet is met het coronavirus elke dag toe. G4S doet er alles aan om de crisis zo goed mogelijk aan te pakken en volgt daarbij nauw de instructies op van FOD Volksgezondheid.

De continuïteit in onze dienstverlening en onze rekrutering is vandaag in deze bijzondere tijden cruciaal. Daarom hebben wij ons rekruteringsproces aangepast zodat wij jouw en ons welzijn verzekeren. Wij nemen spoedig met jou contact op om jouw kandidatuur vanop een veilige afstand verder te behandelen. Zo zullen de gesprekken niet meer plaatsvinden in onze kantoren maar via telefonisch contact. Tot snel!

Grijp je kans

Solliciteer nu