Helpdesk Officer | Technology | NL-FR | 24/7 | Vilvoorde

  • Vilvoorde
  • Technische functies
  • Management en ondersteunende diensten

G4S Secure Technology Solutions biedt haar klanten veiligheidsoplossingen op maat dankzij een doorgedreven technologische kennis en een kwaliteitsvolle dienstverlening.

Binnen deze business unit zorgt het team van Systems Operations voor de totale dienstverlening op vlak van veiligheidssystemen bij onze klanten. Wij bieden oplossingen op verschillende vlakken: inbraakdetectie, toegangscontrole, branddetectie, camerabewaking (CCTV). En dit voor een waaier aan klanten gaande van multinationals tot particulieren in heel België. G4S biedt een 7/7 24/24 service aan onze klanten.

Als Helpdesk Officer sta je in voor het behandelen van binnenkomende telefoonoproepen van klanten, je ontvangt en behandelt diverse technische vragen van de klanten en je tracht vanop afstand het technische probleem op te lossen.

Het takenpakket:

  • Je bent telefonisch het eerste aanspreekpunt van klanten met een technisch probleem aan het geïnstalleerde detectiesysteem of camerasystemen en je biedt een klantgerichte technische service;
  • Je configureert vanop afstand de door de klant gevraagde instellingen;
  • Je stelt een diagnose, biedt een oplossing of escaleert het probleem naar tweedelijnsondersteuning of externe partners.
  • Je voert technische interventies uit, in het daarvoor voorziene systeem;
  • Je staat in voor een actieve opvolging van oproepen, incidenten en taken;
  • Binnenkomende klachten van klanten worden door jou verwerkt en je voert eventuele correctieve acties uit;
  • Je registreert alles nauwkeurig in ons opvolgsysteem.
  • Verder voer je algemene administratieve taken uit om het klantendossier up to date te houden.

Wat we zoeken

  • Je hebt minimaal een diploma hoger secundair onderwijs;
  • Je hebt een technische affiniteit, uitgebreide kennis detectiesystemen is niet vereist, maar je bent gemotiveerd om de technische aspecten te leren;
  • Kennis ICT-netwerken is een pluspunt;
  • Je bent erg analytisch, klantgericht en je streeft er naar om elke probleem op te lossen;
  • Je hebt een goede gesproken kennis Nederlands en Frans - Engels is een pluspunt.

Wat we bieden

  • Een boeiende job met een dienstverlening aan onze klanten;
  • Een uitdagende job waar je technische problemen analyseert en een oplossing biedt aan de klant;
  • Een grondige opleiding tijdens je eerste maanden om de softwares en systemen te leren kennen;
  • Een voltijds (37u/week) bediendecontract van onbepaalde duur;
  • Uurrooster: 14u tot 22u op weekdagen en zaterdagen (geen zondagen) - dit zal evolueren naar een variërend uurrooster;
  • Een salaris- en extra legale voordelen- pakket volgens de regels van Paritair Comité 317. Een basis startloon voor een schoolverlater is 2.609,53 euro (OP3 barema). Bijkomende premies - cumuleerbaar - ter compensatie van de onregelmatige werkuren: zaterdag (15% - 2.1688/u) en nacht (22,5% - 3.2532/u). Je krijgt maaltijdcheques van 8 euro per 8 gepresteerde uren en een tussenkomst in de vervoerskosten (openbaar vervoer: 100%, eigen vervoer: 1/5de van de waarde van de wekelijkse treinkaart aan 120%, fiets: 0,22 euro/km). Je hebt de mogelijkheid om je aan te sluiten bij een hospitalisatieverzekering (bijdrage volledig ten laste van de werknemer). Daarnaast krijg je een jaarlijkse CAO premie (166,63 euro), een flexibiliteitspremie (0,10 euro per gepresteerd uur), een anciënniteitspremie en een groepsverzekering (maandelijks 0,60% van het bruto maandloon). En je hebt recht op vakantiegeld en een 13de maand (= maandloon).
  • Verlof volgens PC 317: 20 dagen vakantie, anciënniteitsverlof (1 betaalde verlofdag per 5 jaar anciënniteit) en een eindeloopbaan dag (1 betaalde verlofdag indien je 55 jaar bent en 10 jaar sector anciënniteit hebt).
  • De kans om een nieuwe dienstverlening mee uit te bouwen.
  • Plaats tewerkstelling: Vilvoorde.
  • Startdatum: vanaf 01/11/2019 of te bepalen in overleg.

Grijp je kans

Solliciteer nu