Service Engineer Cash 360 (m/v)

  • Groot-Bijgaarden
  • Technische functies

Voor onze afdeling Cash Solutions zijn we op zoek naar een technisch talent met eveneens sterke communicatie skills!

Als Service Engineer Cash 360 bent je onze technische expert ter zake voor onze eigen machines die bij diverse klanten geïnstalleerd zijn. Je staat actief de Sales bij door het meegaan op klantenbezoeken. Je gebruikt hierbij je technische expertise om klanten te overtuigen van de aangeboden oplossing. Eens de verkoop rond is, installeer je de aangereikte oplossing, finaliseert indien nodig de software en maakt de klant wegwijs doorheen het systeem. Je bent eveneens verantwoordelijk voor het onderhoud en de herstellingen, al dan niet gepland. Doorheen het hele proces blijf je in contact met de klant en stuur je bij waar nodig.

Wat we zoeken

  • Basis ervaring in IT is een vereiste;
  • Je kan 2 tot 3 jaar relevante ervaring voorleggen;
  • Je hebt ook reeds ervaring in een functie waar klantencontacten aan bod kwamen;
  • Je beschikt over een zeer goede kennis van Nederlands en Frans. Een goede kennis van Engels is een groot pluspunt wegens het technisch aspect;
  • Je combineert technische skills met communicatievaardigheden;
  • Je bent flexibel ingesteld naar afstand en werkuren;
  • Je bent handig met computers;
  • Je hebt een technisch inzicht;
  • Je bent zelfstandig en kan initiatief nemen.

Wat we bieden

  • Een boeiende functie met ruimte voor eigen inbreng;
  • Onze nieuwe collega kan in heel België tewerkgesteld worden;
  • Geregeld stand-by periodes waarbij avond-en weekend werk kan voorkomen;
  • Er wordt een dienstwagen ter beschikking gesteld;
  • Bovenop krijg je een smartphone, laptop en maaltijdcheques.

Grijp je kans

Solliciteer nu